lunes, 8 de mayo de 2017

Kiss kiss / Tarkan

Takmis koluna elin adamini
Beni orta yerimden çatlatiyor
Aizinda sakizi sisirip sisirip
Arsiz arsiz patlatiyor
Biz böyle mi gördük babamizdan
Ele güne rezil olduk
Yeni adet gelmis eski köye vah
Dostlar mahvolduk
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Takmis koluna elin adamini
Beni orta yerimden çatlatiyor
Agzinda sakizi sisirip sisirip
Arsiz arsiz patlatiyor
Biz böyle mi gördük babamizdan
Ele güne rezil olduk
Yeni adet gelmis eski köye vah
Dostlar mahvolduk
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Ocagina düstüm yavru
Kucagina düstüm yavru
Sicagina düstüm yavru
El aman
Ocagina düstüm yavru
Kucagina düstüm yavru
Sicagina düstüm yavru
El aman
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam

Resultado de imagen de kiss kiss tarkan

No hay comentarios:

Publicar un comentario